قوانین و مقررات

فروشگاه اینترنتی کال می (callmi.ir)  مجموعه ای از قوانین و مقررات را جهت ارائه خدمات شایسته به مشتریان عزیز تنظیم کرده است، همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. بنابراین از شما خواهش می کنیم تا با مطالعه این مجموعه از قوانین و مقررات با نحوه ارائه خدمات و فروش آشنا شوید. لازم به ذکر است که با توجه به تغییرات احتمالی قوانین و بروزرسانی آن در وبسایت، از این رو پیشنهاد می‌گردد این صفحه را قبل از هر خرید مطالعه فرمایید.

تعریف مشتری/کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی حقیقی/حقوقی گفته می شود که درسایت ثبت نام کرده و با اطلاعات صحیح خود نسبت به ثبت سفارش اقدام کند .


قوانین عمومی فروشگاه اینترنتی کال می :

ثبت سفارش در وبسایت به معنی رزرو کالای مورد نظر می باشد و فروشگاه اینترنتی کال می هیچ تعهد و مسئولیتی درقبال سفارشات شما تا قبل از پرداخت نهایی ندارد.

سفارش های پرداخت شده نیز به عنوان رزرو تلقی شده و پس از تایید کارشناسان فروش ارسال خواهد شد .فروشگاه اینترنتی کال می می تواند در صورت شک و شبهه به هویت شخص سفارش دهنده و یا اطلاعات مالی وی سفارش او را تا 48 ساعت به حالت تعویق درآورد. بدیهی است که درصورت محرز نشدن هویت وی، سفارش لغو شده و مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد .



وجود یا عدم وجود کالا در انبار فروشگاه اینترنتی کال می با توجه به شرایط روز و میزان فروش می تواند دستخوش تغییراتی گردد و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد. بنابراین مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب می‌کند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا می تواند مبلغ پرداختی مشتری را به حساب وی عودت دهد.

تمامی سفارشات نهایی شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی کال می ظرف مدت یک شبانه روز ( بجز ایام تعطیل ) پردازش خواهند شد و با مشتری تماس گرفته می شود .

ارسال یک روزه فقط ویژه شهر تهران بوده و هنگام تحویل کالا ارائه کارت شناسایی معتبر به نام صاحب فاکتور الزامی است .

بعضی از محصولات دارای یک هفته تعویض است ، شرایط تعویض کالا به تفصیل در ادامه همین مطلب قید شده است .


ضمانت 7 روز تعویض کالا:

شما مشتریان عزیز پس از ثبت سفارش خود و دریافت محصول خویش میتوانید تا 7 روز از این امکان استفاده کنید ؛ به این صورت که درصورت وجود هرگونه ایراد کارخانه‌ای میتوانید جهت عودت و دریافت کالای جدید در مرحله اول با ایمیل مربوط به حساب کاربری خود در سایت درخواست خود را به آدرس ایمیل service@callmi.ir قبل از سپری شدن هفت روز از دریافت کالا ارسال نمایید. تا کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس بگیرند، پس از تائید واحد خدمات پس از فروش محصول خود را با رعایت حفظ سلامت فیزیکی به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کال می ارسال نمایید و محصول جایگزین را دریافت کنید. خواهشمندیم در جهت ارائه خدمت بهتر به نکات زیر توجه فرمایید :

تمامی هزینه های برگشت کالای معیوب از سوی مشتری و ارسال مجدد محصول بدون عیب رایگان بوده و بر عهده فروشگاه اینترنتی کال می است.

کاربر موظف است که محصول را به همان شکل که دریافت کرده است، درصورت وجود ایراد باز پس بفرستد و ایجاد هرگونه تغییر در ظاهر محصول، لواز جانبی و جعبه دستگاه، شرینگ جعبه باطل کننده این قانون است.

کاربر موظف است تا زمانی که مشکل بصورت کامل توسط کارشناسان بررسی گردد و نتایج آن به کاربر اعلام شود، شکیبایی به عمل آورد.

در برخی موارد تعویض محصول ممکن است به طول بیانجامد؛ چرا که محصولات معیوب به تامین کنندگان فروشگاه اینترنتی کال می ارسال می‌گردند و بدیهی است که باید از طرف آنها محصولی به فروشگاه اینترنتی کال می ارسال شود تا بتوان برای مشتری ارسال نمود.

فروشگاه اینترنتی کال می به هیچ عنوان مسئول اطلاعات شخصی مشتری که در کالای ارسالی از سوی وی ذخیره شده نیست و هرگونه عواقب آن به عهده خود مشتری است.

هزینه اولیه ارسال محصول معیوب به فروشگاه اینترنتی کال می پس از تائید کارشناسان پشتیبانی توسط فروشگاه اینترنتی کال می پرداخت می شود و درصورت تایید وجود مشکل در کالا ، هزینه پرداختی از سوی کاربر به وی عودت می گردد.

نکته : اطلاعات و تصاویر محصولات مندرج در سایت از روی منابع اصلی و مرجع شرکت سازنده می باشد و هرگونه مغایرت در آن از عهده فروشگاه اینترنتی کال می خارج است .

هنگام ارسال محصول معیوب به فروشگاه اینترنتی کال می، مشتری موظف است تمامی اقلام دریافتی را اعم از : گوشی ، جعبه و تمامی متعلقات همراه ، فاکتور محصول ، درصورت وجود هدایای ارسالی و … برای فروشگاه اینترنتی کال می ارسال نماید.

ایراد کارخانه ای، به ایرادی گفته می شود که از طرف کارخانه تولید کننده بر محصول وارد شده و کاربر در ایجاد آن نقشی نداشته است. بدیهی است که این موضوع توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کال می مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتایج به مشتری/کاربر اعلام خواهد شد.

رجیستری:

تمامی کالاهای موبایل و محصولاتی که جهت استفاده نیاز به رجیستری و کد فعالسازی دارند و در فروشگاه اینترنتی کال می عرضه می‌شوند، رجیستر شده هستند و با کد فعالسازی برای مشتری ارسال خواهند شد. لذا مهلت تست و فعالسازی تمامی محصولات هفت روز بوده و همه مشتریان موظف اند در این مدت تمامی مشکلات مربوطه را به فروشگاه اینترنتی کال می اعلام کنند. بنابراین مشتریان محترم پس از گذشت هفت روز حق هر گونه اعتراضی را در رابطه با رجیستری از خود سلب می نمایند.

حقوق مشتری/کاربر:

اطلاعات کامل از نحوه خرید، مشخصات محصول و شرایط گارانتی باید در اختیار مشتری/کاربر قرار داده شود و مشتری/کاربرحق دارد تمامی اطلاعات مورد نیاز ذکر شده را از فروگاه اینترنتی کال می جویا شود.

گوشی تلفن همراه خریداری شده توسط مشتری باید در سامانه شبکه مخابرات کشور ثبت شده باشد (رجیستر شده باشد).

مشتری می تواند در لحظه دریافت کالا از مامور تحویل در صورت ایراد فیزیکی و یا ظاهری رسید دریافت را امضا ننموده و در فرم مربوطه دلیل عودت کالا را ذکر نماید و از دریافت کالا جهت دریافت مجدد کالای بدون ایراد فیزیکی و ظاهری خودداری نماید.

ارسال کالا:

پس از ثبت نهایی سفارش و پرداخت وجه سفارش، در مدت زمان حداکثر 24 ساعت (به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی) محموله سفارش پردازش شده و آماده ارسال می گردد.

ارسال در شهر تهران ظرف حداکثر 24 ساعت (به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی) پس از پردازش نهایی به گیرنده تحویل می‌شود و پس از ارسال توسط پیامک به تلفن همراه مشتری/کاربر اطلاع داده خواهد شد.

ارسال خارج از شهر تهران ظرف حداکثر 72 ساعت (به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی) پس از پردازش نهایی به گیرنده تحویل داده می‌شود و پس از ارسال توسط پیامک به تلفن همراه مشتری/کاربر اطلاع داده خواهد شد.

در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال فروشگاه اینترنتی کال می بازگشت گردد، هزینه ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری/کاربر، به عهده مشتری/کاربر می‌باشد .

بستن
مقایسه